Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 28 februari 2011

Rosor

Idag ska jag testa att göra pappers rosor av spill bitar.Fick inspiration från You tube.

Jag ska även träna mig på att färglägga motiv.
Hittade en bra film om det oxå. 

Så jag ska ägna dagen åt lite pyssel och så tvättmaskinen mellan varven. 

Vädret är pisse grått i dag oxå :( 

Man vaknar ju aldrig till när det är så. Och humöret är på fryspunkten. 

Nej nu ska jag hänga tvätt och sedan ska jag sätta mig i mitt "guld rum" och pyssla.

2 kommentarer:

  1. Guldrum var ordet!!

    Nu e de tisdag....:))

    Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Jätte jätte fint kort ...
    och Lycka till på Mässan i Karlstad.
    tyvärr kan jag är åka dit . ska på teaterresa.
    jätte synd , men så är det .
    kram B-M

    SvaraRadera