Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 24 februari 2011

Gud vad jag längtar bort....................

........................ till sol värme och salta bad.
Bara sticka från denna jävla årstiden.
Tänk om man kunde bott utomlands hela hösten och vintern.

Gud så skönt det hade varit :) Men livet funkar ju inte så.................... iallafall inte mitt.
Så det är bara till att försöka uthärda för att sedan blomma upp tillsammans med krokusarna. :P 

Jag har tränat varje morgon denna veckan. Känner mig nöjd med det och tar med gott samvete paus idag.

Jag och sonen ska åka och handla sen när affären öppnar. 

Och ikväll kommer stora A med sambo hem och stannar över helgen. Det ska bli kul. Vi har inte träffats sedan jul nu.

 Annars blir det inte så mycket aktivitet här idag. Det blir lite pyssel och lite läsning och sen för vi se om det dyker upp nåt annat jag vill göra. 

Jag längtar fruktansvärt tills man kan börja peta i trädgården eller bara sitta ute med en mugg te och njuta av vårsol och fågel sång.

  Nej om man skulle ta och skriva shopping listan och plocka undan lite här.Så är det bara till att sticka när affären öppnar.

Skönt och handla direkt på morgonen när det inte är så mycket folk i rörelse.

Vi ses ev.senare. Bye for now!!

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att våren snart är här. Jag gillar faktiskt vintern och snön, men den extrema kylan kan jag va utan.
    Jag har mailat dig ett svar ang distresserna.
    Ha en fin dag
    Kram ♥

    SvaraRadera