Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 21 februari 2011

12 dagar kvar......................

........... tills vi åker till Karlstad på mässa och scrap event. 
Det blir 2 hotell nätter och 2 dagar fullt med scrapping och springande på mässa och öda pengar :)
Vad jag längtar nu.

Jag ska bo i ett trippel rum tillsammans med bästa J och hennes dotter. Så det kommer att bli mycket babbel och skratt. :)

********************************************************************

Idag ska jag tvätta,träna och om det blir sol så ska jag nog lufta kameran. Måste ju ha lite bilder till veckans LO. 

Nej nu hör jag tvättmaskinen centrifugera så det är dags att byta plats på tvätten.
Ha en bra dag därute



1 kommentar:

  1. Jag längtar också....ska bli så mysigt!
    Fast jag inser att jag har en hel del att ta itu med inför resan....som att till exempel sortera, plocka i "rätt grejer" minimera, fundera och få till det i mina nya väskor.../:
    Och jag är ju sååå långsam. Och dessutom inte alls kry. Så nu häver jag i mej vitaminer och hoppas att detta skit jag har i kroppen försvinner fort!!
    Jisses...jag kan ju inte sitta i Karlstad och sova hela tiden??

    Kram på dej, vännen! Snart ses vi igen....:))

    Jenny

    SvaraRadera