Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 9 februari 2011

Layout för v.6

Då har vi redan kommit till v6. i utmaningen att göra en LO/vecka.

Där man med foto och/eller ord ska visa vad som präglat en den veckan. 

Så här kommer då min LO:



Hittade en annan utmaning hos Scraplagret  som jag ska hoppa på. Så haka gärna på om ni känner för det. :)

Idag kom mina embossing saker med posten så jag ska sätta mig och testa och se hur man gör. :P

Fick även min DYMO  märk maskin i dag. Den verkar funka skitbra!

1 kommentar:

  1. Jisses är du redan klar med vecka sex !! Bäst att ta tag i inspirationen när den infinner sig. Och det blev ju riktigt snajsigt trots det stormiga budskapet. Jag gissar att min LO går i blått, när den blir färdig !! Kram på dig ! Eva

    SvaraRadera