Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 4 februari 2011

Har varit ganska flitig i förmiddag.

Jag har monterat alla mina 17 nya stämplar och testat dom.

Alla funkade bra och det blev fina avtryck. :) . (ska lägga upp bilder sen)

Jag testade en sak dom hade gjort i senaste numret av magnolia.

Man klipper ut en cirkel och stansar hål runt den. Sedan virkar man en udd runt om genom hålen. Det blev riktigt snyggt.

Ska testa det på ett kort sen.

Jag ska snart ta mig en liten siesta. Är fortfarande trött efter mina utsvävningar. Och i natt har jag sovit så jäkla dåligt.

Har drömt att jag blivit jagad av araber i Egypten hela natten. Tänk hur tokigt det kan bli i drömmarnas land. 

Nu ska jag ha lite fil och flingor och sedan blir det ryggläge! 

I´ll be back later :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar