Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 12 februari 2011

Ett nytt grattis kort!

Efter att jag hela dagen igår hållit på med att göra dekorations ramar till scrapbooking.

Så har jag gjort ett nytt grattis kort i dag på förmiddagen. Jag testade att använda embossing ( den svarta swirlen) i det kortet och det blev hyfsat.


Resten av dagen ska jag fortsätta att koppla av. 
Ev. ska jag en liten vända till gymet och gå på bandet. Det är ju så förbannat halt ute. Och kallt men solen lyser åtminstone. Man får glädjas åt det lilla :)

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att virka och så sött kort du har gjort! :) Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Så gulligt kort!!
    Och jag längtar till "ryggajä....ln" skärper sej, så att jag också kan sitta och pyssla en stund....
    Hmmm...jag vill ju använda "dina virkade ramar" som DU skickade till mej juuuu!! Dom e sååå snygga..
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  3. Men så läckert!!! Både den hemgjorda dekorationen och kortet, me like!

    Tack för din söta kommentar inne hos Pysseltagen, jag blev verkligen glad :)

    Ha en skön lördagskväll!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta och fina kort du gör!! Den virkade kanten är super...såg sån i Magnoliatidningen för att tag sen, ....men vilket jobb!

    SvaraRadera