Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 1 mars 2011

Nytt kort............

Jag gjorde ännu ett grattis kort i går eftermiddag. 

Bra att ha på lager när födelsedagarna rasslar in. 

Snart börjar hela släkten fylla år och sedan går det i ett tills i december månad.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu ska jag sätta mig och göra en utmaning som jag hittade hos Stampartic

Vi får se om jag kan samla tankarna.
För samtidigt som jag längtar som fan tills på fredag så har jag nu börjat känna av min resfeber. 
Den kommer alltid som ett brev på posten när jag ska nånstans. 

Så jag tycker inte det kan bli fredag fort nog.

1 kommentar:

  1. Skönt att ha något att "klia fingrarna på" när den där resfebern sätter igång...:)

    Själv vet jag inte hur jag ska hinna med allt...rättare sagt orka allt...hehe!!
    Blir nog som vanligt...i sista sekunden!

    Kram Jenny

    SvaraRadera