Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 25 februari 2011

Idag ska jag stämpla

Ja,stämpla tags till "swappingen".(byta stämpel motiv)
Jag är med i en grupp om scrapping på Facebook. Där man kan sälja/köpa saker. Ge och ta emot tips och råd.

Det ska bli kul att få lite andra motiv att botanisera ibland. Hur är det med er där ute. Är ni oxå på Facebook?? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Igår hittade jag ett väldigt trevligt och intressant youtube klipp. Kolla in detta klipp hos Pysseltagen 
Hon gör ett dö läckert album till att ha LO i!! Det ska jag testa och göra när jag hittar grejer till det. :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Annars är det en vanlig fredag,grått och trist och kallt är det ute.

Jag var och tränade tidigt i morse. Nåt måste man göra när man vaknar i svinottan. Och det känns skönt att ha tränat redan idag. 

Nu kan jag ägna dagen åt annat :P 
Typ scrapping eller nåt :)



4 kommentarer:

  1. Ja, jag finns på facebook. Du hittar mig nog ;-)

    SvaraRadera
  2. Fejjsbook!? Va e de för nåt???
    *asgarv*

    SvaraRadera
  3. Hoppas att städningen gick bra, så du har fint till helgen.
    Ser fram emot fler alster här inne.
    Ha en fin helg
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken fin sida du har!
    Fina alster med...

    På facebook en som byter stämplar, nu blir jag nyfiken. Är nybörjare så har inte hunnit samla på mig så mycket ännu. Vad heter gruppen?

    Massa hälsningar
    Katja

    http://mezzanotteskapar.blogg.se

    SvaraRadera