Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 19 februari 2011

Namnskylt till mässan

I går gjorde jag min namnskylt som ska användas på mässan.
Kan ju bli lite svårt med namnen annars. 

Så här ser den ut:



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag blir en lugn dag. Har både huvudvärk och ont i magen. 

Om det inte lättar i magen snart så får jag ta mig till doktorn och kolla upp så allt är ok efter operationen.

Nej nu ska jag äta lite frukost och sedan ska jag se om jag hittar nån kul utmaning att göra :)


3 kommentarer:

  1. Vilken underbar liten skylt! Vilken mässa ska du till?
    Hoppas du får en fin helg,
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :)
    Jag ska till Karlstad den 5-6 mars :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den blev verkligen superfin....:)
    Du ska vara stolt över hur FORT du utvecklats till att bli en riktig hejare på scrapbooking!
    Jisses...och du har bara hållt på sedan i oktober!?!?!? Vad månde bliva av dej, Du kreativa?

    Hoppas bara att inget är "fel" efter din operation....*håller mina tummar och tänker på dej*

    Förlåt om jag inte hunnit vara så social i telefon dom sista dagarna....det har bara rullat på i en hiskelig fart, så jag har själv fått "hålla i mig" för att inte "åka av banan"...

    Nu blir det nog lite lugnare ett par dagar i alla fall, och då ska jag ringa dej så vi får snacka av oss ordentligt!!
    Massa kramar till Dej, och var nu rädd om magen!!

    Jenny

    SvaraRadera