Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 11 februari 2011

Ett för mig annorlunda kort

Igår gjorde jag mitt första stafli kort.

Men inte det sista. Det var kul och göra lite annorlunda mot den "vanliga" vikningen! 

Så här blev det:

Så här ser kortet ut innan man vecklat upp det

Och så här i stående ställning
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Då var det fredag igen. Men som vanligt har jag inget inplanerat. Det är lugnast så :) 

Kollade nyss i almanackan och idag är det exakt 3 veckor tills jag sitter på tåget mot Bohuslän igen.
Där efter går färden vidare mot Karlstad och Scrap mässan där.
Längtar nu, det ska bli så kul.

Det blir 2 hotell nätter och 2 dagar scrapping med tillhörande shopping på mässan :D På söndags eftermiddagen bär det av mot Bohuslän igen.

Och ett par extra dagar hos J när jag ändå har rest så långt.

Hoppas vi har tur med vädret så det kan bli nån vår promenad vid havet och sniffa in havsluften.
Nu när jag var uppe så låg ju isen och det "luktade" inget.

Nu ska jag göra något så tråkigt som att vika tvätt :(
Men efter det så har jag dagen för mig. Och det lär bli en del pyssel och läsning. 
Ha en skön fredag därute!

2 kommentarer:

  1. Om du visste vad jag har funderat på Karlstad sedan J för länge sedan nämnde det. Men jag bor lite väl OFF för att ta mig dit på ett bra sätt. Synd, men det går kanske fler tåg, haha... knappast härifrån förstås.Kortet är jätteläckert !!! Ha en pysslig fredagem !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jaaaa....jag längtar också till den helgen nu!
    Men tre veckor går ganska fort....hoppas jag!

    Fint kort!
    Och Eva kunde ju sätta sej på tåget upp hit, för vi har ju en plats kvar i bilen...Haha!!

    Kram på´re!
    Jenny

    SvaraRadera