Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 26 februari 2011

Idag ska jag göra ett .............................

.............. grattis kort.
Det ska vara till mässan och ska ingå i en insamling (där man skänker valfritt belopp) till sjuka barn. Det ska bli kul att göra.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I går kväll gjorde jag oxå ett grattis kort. Ett väldigt tjejigt sådant :P 

Det bara blev så :)


Om 1 vecka vid denna tiden så börjar scrap eventet och mässan. Gud vad jag längtar nu..............

Nu ska jag börja göra ett grattis kort till "Min stora dag" och de sjuka barnen.

4 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren i min blogg!
    Ett kanonfint kort härinne hittade jag också, trots att jag nyss var in ;0)
    Polychrompenna, ser ut som en blyertspenna fast med färg. Inte akvarell, utan av nån annan sort. Den går att sudda ut med lösningsmedel och stompf som man kan köpa i färgaffären. Blir fint till skuggor, när man färglagt med promarker el copic innan.

    SvaraRadera
  2. Ett härligt grattiskort du fått till. En liten "rosa tjej" kommer att bli väldigt lycklig någonstans.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! Och vilken härlig stämpel! Hur färglägger du dina motiv?

    SvaraRadera
  4. Tack!!
    Jag färglägger med promakers :)

    SvaraRadera