Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 7 februari 2011

Usch och fy

Vilket skitväder det är idag. Grått,dimmigt och blött.

Jag hatar denna årstiden och vill bara ha vår NU! Jag är jämt så trött under vinter halvåret och allt känns motigt och tungt.

Jag vill att solen börjar värma så man kan sitta ute och gotta sig.
Till en början fullt påklädd men efterhand så kan man kasta plagg efter plagg. 


Om 4 månader är vi där.Lite god dricka på stranden.

Havet skymtar fram


Sticka fötterna i sanden och spana ut över havet.

Cykla till baka till husvagnen efteråt

Gud vad jag längtar iväg nu!  

Men först en riktigt fin och låååång vår :) Idag ska jag fortsätta med mina projekt.
Pyssel i alla dess former. 
Scrappa,virka blom dekorationer,göra pappers blommor,läsa lite. 

Skulle egentligen tvättat oxå MEN ingen har burit ner tvätt korgen i källaren som jag bad om. Jag blir galen av att be om hjälp med allting. 

Och det ska jag behöva göra i 5 veckor till :( 
Och idag måste jag tvinga nån att dammsuga.
Tänk att det bara är jag som ser att det behöver göras...........

Nu ska jag ta tag i denna dagen!

1 kommentar:

  1. Åhhh...sluta att frestas så med dina sommarbilder!! Här snöar det....:(

    SvaraRadera