Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 6 februari 2011

Utmaning hos Pysseltagen

Jag har nu gjort klar min Lo till Pysseltagens månads utmaning.

Det är en skiss som vi ska göra LO:n efter. 

Och nedan ser du vad lo:n ska innehålla: 


"Fri tolkning gäller, men det ska ändå synas att ni inspirerats av skissen. 
Kort, LO och alter  är lika välkomna och som en liten extra twist så ska alstret innehålla 

minst 3 stämplar, minst 2 fåglar och minst 1 metalldekoration." 

Vill ni se skissen så gå in på Pysseltagens blogg.

Så här tolkade jag den:



Ha en bra dag där ute!

5 kommentarer:

  1. Wow så du fick till den där utmaningen!! Jag gillar skissen men kunde inte i min vildaste fantasi få ihop resten. Fantastiskt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Jättefint!!
    Håller tummarna på att du vinner...eller är det ingen tävling
    Jag inser att jag scrappar på ett helt annat sett en alla andra när jag googlar runt....
    Mitt blir typ mer som fotocollage...
    kram kram Tingeling

    SvaraRadera
  3. Nu har jag kikat runt här inne hos dig. Och du ska veta att jag beundrar dina layouter. Så spännande att titta på och upptäcka alla detaljer. Och det där med virkade blommor blev en fullträff på din layout. Jag vill inte missa dina kommande projekt så nu hamnar du på min blogglista. Tack för titten inne hos mig !!! // Eva

    SvaraRadera