Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 27 februari 2011

Grått,trist och rå kallt

Jag är så förbannat trött på detta väder. Några plusgrader och lite värmande sol nu hade suttit som en smäck.
Kroppen skriker efter sol ljuset och varmare väder.

Idag är det 5 dagar kvar tills jag reser med tåg till J i Ljungskile för vidare färd med bil mot Karlstad och scrapp mässan. Längtar...............

Måste tänka igenom min packning ordentligt. Det är ju massor man ska ha med sig. Men bara två armar.

Hoppas bagagekärran jag köpt kommer göra sitt jobb. Annars blir det svettigt. 

Idag ska jag fortsätta läsa min bok om inte migränen som ligger och lurar i bakgrunden bryter ut.

1 kommentar:

  1. Tack för din omtänksamma kommentar hos mig. Du ser verkligen fram emot Karlstad och mys med J och S. Önskar jag också skulle med !!! Ni kommer att få toppenkul och jag kommer att tänka på er hela tiden. Kram Eva

    SvaraRadera