Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 13 februari 2011

Har gjort ett Alla Hjärtans Dag kort

Jag har pysslat lite här på morgon kvisten. Vaknade av att jag frös och näsan var täppt och sedan kunde jag inte somna om.

 Detta ska maken få av mig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Annars idag har jag tänkt pyssla om mig själv lite. 

Fotvård,epilering,peeling,ansiktsmask och sedan smörja ovanpå det. 

Min vinter torra kropp skriker efter "smörja". 

Önskar att det blev vår och sommar snart så man slapp se den vintervita hud kostymen. 

Kallt är det idag oxå men solen skiner. 

Får se om jag får lust att lufta kameran idag eller om min tungandning sätter stopp för det. Det blir ju inte precis bättre med kall luft till det.

Nu ska jag doppa tassarna i varmt vatten.

2 kommentarer:

  1. Gottigottgott med lite kropps-pyssling!
    Och vilket gulligt kort Du har gjort till "J"!!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har ,
    kommer att kika in hos dig ibland .
    jag virka åxå blommor till mina kort / LO . m.m.
    ha det så gott
    Britta

    SvaraRadera