Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 8 februari 2011

Vilken natt det har varit!

Gud vad det har stormat i natt och det håller fortfarande på. Har knappt lyckats sova nåt.


Har legat och lyssnat på alla knak och brak när träd har ramlat i skogen intill oss. (fönstret är alltid lite öppet).

Får väl se hur det ser ut ute när det ljusnar.

Min jävla migrän sitter som en smäck i skallen idag oxå :( 
Så jag ska  bara vila idag så  den ger med sig. Det är hopplöst att ha migrän så ofta som jag har det. 

Har varit ute och kollat vad stormen ställt till med i vår trädgård.


 Kaos på soldäcket



Och i trädgården

 
Sonens tomte fick oxå stryk

 
Vinden har avtagit lite nu men det friskar på bra emellanåt. 
Undrar hur det ser ut i skogen efter denna natten?

2 kommentarer:

  1. Jäkla skit med sådan storm. Det förstör så mycket. Här har också brakat inatt , men jag tror det har varit värre västerut. Det kanske är på väg hitåt !!!! Hujeda !!! men vad ser jag.....ingen snö alls !!! Kram på dig ! Eva

    SvaraRadera
  2. Men....OJJJJ som det ser ut hos Dej!!!
    Skickar krypåmigränhelvetet-kramar till Dej i massor!!!!!

    SvaraRadera