Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 3 februari 2011

Hemma igen....................

..................... efter några dagar i Bohuslän hos en kompis.
Det har pratats,fnissats,flamsats.
Men även lite mer djupa diskussioner mellan varven. 

Men det har framför allt pysslats OCH shoppats. 

Vi har besök 3 scrapping butiker och utökat vårt "lager" på alla ställena. 
Ena stället var vi t.om 2 gånger på :)

Det har virkats som ni ser och det har gjorts kort. Det har skämtats både högt och lågt. 

Tänk att man kan "träffa" nån genom bloggen och bli så bra vänner! Det är GULD värt!

Tänkte visa mina 2 senaste kort:



Är ni intresserade så går det bra att beställa kort. 
Maila mig på: scrappa@live.se

Ha det bra därute så syns vi i cybern!

2 kommentarer:

  1. Tyckte om dessa korten jättemycket..faktiskt snyggt med virkade blommor!!
    Jag har haft dig som favorit(en av många*ler*) men flyttade dig nu till nya adressen.
    I natt har det snöat i Uddevalla *blää*
    Ha en bra helg//Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade korten. :)
    Det har snöat ett par cm här oxå i natt :(
    Men det är blötsnö så den försvinner säkert under dagen. Hoppas jag.......
    Kram

    SvaraRadera