Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 16 februari 2011

Vilket jäkla väder vi har

Det är grått,-3 grader och en isande kall vind. :( Sämsta tänkbara väder. 
Bara regnet som saknas...........

Det blev ett väldigt tidigt uppvaknande idag. Det är hopplöst att vaknat kl.4 vara klarvaken och inte kunna somna om.

Men jag har hunnit mycket nu på morgonen men å andra sidan blir det inte gjort mer idag för nu är jag trött.

Jag har iallafall hunnit till gymet 1 timme,tvättat,redat tovor i Malvas päls,förberett middagen. Ja,det var nog det hela.

Och resten av dagen ska jag ta det lugnt och en liten middags lur ska jag oxå ta. Det är tvunget när jag vaknar så tidigt annars blir jag inte rolig. 

Ska nog göra min Vecko layout i eftermiddag,eller nåt annat pyssel. 
Jag väntar på en bok som ska komma idag. Så den ska jag kolla i.

Nej nu ska jag gå en bloggrunda och kolla vad alla andra gör! :) Ses senare................

1 kommentar:

  1. Kul Sickan att du tittar in o komentera , alltid trevligt med att par vänliga ord..
    Visst är det fantastiskt att man kan kika in hos varandra o få ideer o tips ,det förgyller vardagen
    Ha en fortsatt fin dag...
    Nu går jag på Virk & Stickjunta., efter att jag städat nästan hela huset..
    Lev väl

    SvaraRadera