Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 24 februari 2011

Grattis kort färglagt med....................

..................... distresser. Det har jag aldrig gjort innan och det var en kul grej. 

Trots att jag inte hade så mycket olika färger.

Hittade detta hos Asamia och blev sugen på att testa. 

Och så här blev då mitt kort:




Jag har målat med distresser och vattenpensel och texten är embossad. Papperna är från Pion design "Sagan om våren".
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

5 kommentarer:

  1. Åh, så fint det blev med distresserna!
    Jag har ännu inte provat på det, för jag är "rädd" för att jag blir såld på det också. Hos mig är det akvarell eller copics som gäller nu... och ibland lite akryl för vissa effekter såsom rosenbuktten som är på en av mina stämplar.

    SvaraRadera
  2. Å vad kul att du provade så fort, det blev kanonfint! Man kan även blanda distresserna med varandra för att få fler nyanser.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Så fint..
    men vad är det hon har målat? =)
    Den lilla tjejen? blommorna?? o vadå "vattenpensel" ??
    Herregud måste ni ha så konstiga ord för er.
    Tänk på BertaStina vetja =)

    SvaraRadera
  4. Superhärligt kort och inte syns det att det var din första gång heller... Endel får öva i evigheter, men det här var nog din grej :)

    Tack goa du för din kommentar om mitt album inne hos Pysseltagen, jag blev verkligen glad!!

    Tänkte svara på dina frågor oxå... Både skruva och chipboardskivor finns att köpa hos Pysseltagen, tyvärr har de tagit slut under dagen (undra vad det kan bero på, hihi) men kommer in igen nästa veckan!

    Kramis
    BellaMio

    SvaraRadera
  5. Men så gulligt!!! Och embossingen ser jättefin ut ju!! Haha....tur du fick klurat ut det där med förra burken... ;)

    Var inne på "Asamia´s" blogg också och kikade och oj så mycket fint hon visade där inne! Och kul när hon förklarar så bra också vad det är hon gjort på varje kort!
    Tack för tipset om den bloggen...nu finns hon i mil lilla lista också!

    Kram på´re!!!
    (drygt 7 dagar kvar nu bara...)

    SvaraRadera