Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 17 februari 2011

Blommor,blommor blommor och åter blommor

Idag kom min beställning av blommor från Wild Orchid .
Jisses vilken laddning blommor jag hade beställt.

Man bli lite avtrubbad när man sitter och beställer och ser allt fint. 
Den ska jag och den,och den............ 

Kan ju säga så här att det finns inte ett papper som jag inte har blommor som passar. :) 





Och så lite "blingbling"


 Nu lär jag ha blommor så jag klarar mig ett tag.

För detta är inte allt,det ligger nästan lika mycket till och väntar på sin tur. :P

4 kommentarer:

  1. Vilken fin ordning du har bland dina blommor :-)
    Här ligger alla blommor huller om buller i en korg och i en gammal glasslåda...

    SvaraRadera
  2. Oj vilket lager du fått ihop. Den där firman i England är toppen. Dottern och jag handlar också därifrån. Man blir ju precis som du säger, galen i allt . Men det går ju åt också.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. WOW, så mycket fina blomster du hittat!
    Men visst är det liiiite jobbigt???
    Man blir ju som besatt av alla dessa otroligt fina blommor...Haha!

    Fast...man kan ha värre "laster"...:)
    Kram på dej!
    Jenny

    SvaraRadera
  4. jisses vilken ordning hon har

    SvaraRadera