Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 8 mars 2011

Dagen i går varvade vi dator med pyssel...............

........................ mest pyssel. :) Och vi ska fortsätta idag när alla är vakna. 
Som vanligt vaknar jag först. 

Så jag har passat på att duscha nu på morgonen och ska strax fixa lite te.

Igår gjorde jag 2 layouter. En från campingen i somras.

Och den andra satte vi upp lite regler för vad som skulle finnas på LO:n

Här kommer den från campingen i Borstahusen:



Och så kommer vår "utmaning":


På denna har jag stämplat älvan och embossat den,maskat in swirlerna och embossat de oxå.
Sen har jag satt på lite dekorationer och ett foto med en liten text till.

Sen blev jag väldigt glad för ett hedersomnämnande som jag fick inne hos  Syzzla.

Alltid kul när någon gillar det man gör. :)

1 kommentar:

  1. Har du bytt blogg...igen=) Har svårt att hålla koll på dig..haha.

    Kul på scrapmässan kan jag tro=) Ha det gott..kram kram Ninni

    SvaraRadera