Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 26 mars 2011

Vilken underbar dag det varit.

Solen har lyst från en klarblå himmel.
Jag började dagen med ett svettigt spinning pass. Det var gött att köra slut på sig.

Jag fortsatte att fixa lite i trädgården men ganska snabbt lockade solstolen. Så jag relaxade i över 2 timmar i vårsolen idag. Och solen tar kanon bra nu :). 

Efter det var det dags att köra stora A till tåget. Hon har lånat min älskade Malva och ska ha henne nån vecka.
Jag saknar redan min lilla hårboll ................... Men hon är i goda händer så jag ska nog överleva.

Strax ska vi äta thai mat,det ska bli så förbaskat gott! :)

Efter det ska jag pyssla lite tror jag eller oxå blir det att jag fortsätter på min bok. Vi får se vad jag känner för efter maten. 

Ha en skön lördags kväll därute,för det ska jag ha. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar