Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 17 mars 2011

Nu är jag klar med utmaningen till

.................... SWE scrapbook

Nu ska jag försöka beskriva vad jag har gjort.
Här kommer LO:n som helhet:


 
Det var fyra stycken färger som skulle dominera rött,rosa,turkos och lime. Och dom finns med här.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här ser ni Breanäs skrivet med en sorts font.


Här ser ni två olika sorters fonter
På denns bilden syns fyran.

Och här kommer den fjärde fonten

Detta är mitt bidrag till tävlingen.

9 kommentarer:

  1. Hääärlig! Vad skoj att du ville var med! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vilken LO! Passande titel och roliga foton... Kul att du är med i vår tävling!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!!! Kul att du vill vara med och tävla med oss!

    SvaraRadera
  5. Kul att du är med och tävlar...! Jättefin layout!

    SvaraRadera
  6. Kul att du är med!! Härlig layout!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar layout! Vad kul att du vill vara med i vår tävling :)

    SvaraRadera