Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 23 mars 2011

Tappat lusten.....................

Jag har tappat lusten för det mesta.
Att läsa känns tråkigt,att pyssla har jag inte alls lust med. Att hålla på med vardags sysslor står mig upp i halsen. 

Det enda jag känner för är att träna eller att åka iväg med husvagnen. Jag har hittat en så mysig camping i Blekinge.
Som jag ska boka plats på senare idag när jag har visat maken den.
Det gäller att vara ute i god tid, så man kan välja lite bland tomterna. Vill ha en stor tomt,nära servicehus och gärna i anslutning till havet.

O så vill jag ha sol och värme NU!!

4 kommentarer:

  1. Tråkigt när det blir så....
    Jag hoppas Du hittar lusten igen till allt det där, men jag vet hur svårt det kan vara.

    Jag gissar att jag vet orsaken också till att Du saknar lusten att ta Dej för något. Önskar att det fanns något jag kunde göra åt det, men jag kan nog inte det...är nog inte så mycket att "räkna med" eftersom jag "har mina dagar...och nätter".
    Hoppas Ni får det fint i Blekinge i alla fall, och att lusten till camping och träning trots allt finns kvar. Det är inte så dåligt det!

    Det blir säkert bra...med allt.

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt det är när det känns så, tänker på dig!!! Ta hand om dig, kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Men låter inte bra , vi har nog alla en svacka ibland ..
    ha en trevlig tur till Blekinge..
    så blir allt ok ...
    varm hälsning
    Britta

    SvaraRadera
  4. Blekinge är ett otroligt vackert landskap och det kommer att bli toppen att campa där. Hoppas du hittar tillbaka till din lust. Du har gjort så jättefina och dekorativa scrapalster . Jag vill se mer. Kram Eva

    SvaraRadera