Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 17 mars 2011

Pris i vintage tävlingen

Syzzla Hade en tävling med vintage kort nyligen. Och jag och några fler fick ett hedersomnämnande.
Det var ju kul.

Men ännu roligare var att vi fick reda på att vi  skulle maila våra adresser och få ett litet pris vi oxå. :) 

Annars idag ska jag fixa lite med tvätt (jag har varit och tränat 1 timme) och sedan ska jag pyssla.

Jag fick min nya Väska i går.
 Så nu är det lite bättre ordning på pyssel bordet.

 Nu ska jag duscha och äta lite frukost och sedan ska jag fortsätta på min LO utmaning. Du hittar den HÄR 

Jag kommer säkert att "springa runt" hos  Pysseltagen och sukta efter Stampscape stämplarna i vanlig ordning. 

Men hittills har jag kunnat stoppa "avtryckar" fingret.
Vem vet hur länge det går ?? :P

Vill ju så gärna ha några såna.............

Nej dags för duschen nu. Ha en bra dag därute!


Åh,vad jag längtar till sol,värme en filt på stranden och ett par kalla cider. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar