Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 19 mars 2011

Solen är på G..............

.............. synd bara att det kom snö och är minus grader.
Men i veckan ska vi få uppåt 10 plusgrader och full sol.

DET ser jag framemot. Då blir det till att sola den bleka fejjan så man ser lite piggare ut. 

Dagen idag ska jag ägna åt pyssleriet, jag ska testa mina nya stamscape och se om jag får till nåt vettigt.
Jag vet ju hur jag VILL att det ska se ut. Men om jag fixar det,det återstår att se. 

Jag har varit och tränat nu på morgonen. Det blev 1 timme på crosstrainern i kuperad terräng. Kondisen är nu ikapp som den var innan jag opererades.

Nu ska "bara" vikten börja minska oxå ...................... Nu ska jag ta tag i dagen. ha en skön lördag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar