Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 12 mars 2011

Längtar efter våren..................

Tänk om den kunde komma med buller och bång snart. 

Jag törstar efter värmen, ljuset grönskan.................... Vill inte ha denna gråa tillvaron längre. 

Jag tappar lusten för det mesta.

Försökte  pyssla innan,men blev varken nöjd med LO:n eller kortet. 

Så nu får sakerna vila tills jag känner riktig lust. 
Jag för ta mig an en bok och lägga mig i soffan istället.



5 kommentarer:

  1. Men BertaStina skulle vara nöjd om hon hade åstadkommit dom =)
    Här är solsken o så fint idag.. en grad varmt tror jag faktiskt.. blir till att få på sig paltorna o se om man hinner ut nåt innan solen dyker igen.
    Ha det gott..

    SvaraRadera
  2. Påskkortet blev väl hur läckert som helst !!!Och LOn också. Men jag vet ...ibland tappar man lite gnistan. Den återkommer snart ska du se. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ja , jätte häftigt påskkort ...
    kul att kika in hos dig ...

    SvaraRadera
  4. ??????
    Inte jag heller har en susning om VARFÖR du inte är nöjd med dessa!?!?

    Som sagt...Påskkortet är ju hur fint som helst!
    Tramsamsalamsa!!!

    Dippar har vi alla emellanåt. Det är nog bara för att man inte ska bli "överkreativ"...Hahahah!!!
    Det kommer igen!! Luuuuuuuuuuuugn!

    Kramis så det knakar i revbenen!!
    J

    SvaraRadera