Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 27 mars 2011

Grattis

Jag har roat mig med att göra ett grattis kort. Det var längesedan jag gjorde nåt kort så det var nykommet :)

 Texten till stämpeln är embossad med "färgen" vintage. 
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Solen från igår ser ut att vara på väg fram iallafall bitvis idag. 

Men det var en kall natt med nästan -9 grader. 

I morse var jag på gymmet och avverkade 1 timme på crosstrainern. Det känns skönt i hela kroppen.

Jag ska ev. iväg på ett 55 minuter spinning pass i kväll. Läkaren sa ju jag skulle öka på motionen och gärna träna/röra på mig 2 ggr om dagen. 

Så det är väl bara att sätta fart med det. Och det var då själva fan om inte det ska ge ett bra resultat.
Jag är iallafall super taggad.

9 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! OJ vad du är duktig med träningen.
    Jag bara går ja, men det är skönt.

    Ja nog fasen gör urinvägsinfektion ONT..jäklars.
    Har inte haft det på väldigt länge, men när jag var i tonåren hade jag det titt som tätt.

    Ha en fortsatt bra söndag,kramen Ninni

    SvaraRadera
  2. Gud var hittar du orken??
    Snyggt kort.. hur hinner du med allt???

    SvaraRadera
  3. Jag hinner inte med allt. Men de dagar allt flyter på ganska bra säger jag det gärna :) Då kan jag se tillbaka på det och se att det inte är lika jävligt alltid.:P

    SvaraRadera
  4. tycker det flyter på ganska bra åt dig hela tiden =)
    du pysslar o du motionerar o städar m.m

    BertaStina har städat idag så nu tog både ork o humör slut..
    Tanken var att vi ska åka på bio nu. den om lingonen.. få se hur det blir..
    Skalljäveln pockar på lite uppmärksamhet oxå.. o jag Vill bannemej inte veta av nån huvudvärk.
    o just nu spelar jag julmusik på stereon.. Herregud.. jag orkar inte ta ur skivan så den har snurrat några gånger här idag när den kommit på tur.. haha..
    Näe rycka upp sig lite då kanske..
    Ha det ..

    SvaraRadera
  5. Härligt grattiskort! Vacker färgställning och en fin liten stämpel. Det finns mycket att inspireras av i din blogg - har kikat runt en stund - kommer säkert tillbaka!

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort du har gjort!
    Och ja...jag beundrar verkligen din energi och ork till allting nu också...
    Du verkar ha fått en riktig "kick", och det är ju bara att tacka och ta emot när dom kommer..
    Så passa på, för ett tu tre så kommer man i dom däringa formsvackorna igen.

    Jag väntar jag...på min "kick"...men den kommer nog. Pyssel och scrapträffar avlöser varandra i veckan som kommer, och då får man mycket roligt att tänka på!

    Ha det gott!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Margareta:tack för titten och dina ord.
    Välkommen åter :)

    Jenny:Pyssel och scrapträffar låter låter inte helt fel :)
    Min "kick" är nog snart över för denna gången. Jag har fått sån jäkla hosta och väntar nästan på att Alice influensa ska hoppa på mig.
    Hoppas jag har fel. Jag ska iallafall testa och träna idag oxå.

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jätteduktig du är att gymma. !!! Här blir det bara promenader. Men inte fel alls. Snyggt kort med vackra färger !! Jag är laddad nu till max för scrappyssel med nya saker efter scrapmässan igår. Man får en kick !! Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Ursött kort, gillar särskilt färgerna och stämpeln.
    Tack för att du skriver när du hälsar på hos mig, då kan jag hälsa på tillbaks.
    Ha en fin dag,
    Kram ♥

    SvaraRadera