Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 7 mars 2011

Saker jag gjorde på mässan........................

.......................... förutom att jag vrål shoppade. :)

Jag altrade en trekantig tänd sticks ask som mamma ska få för "lång och trogen tjänst" :P. 

Hon har passat sonen nu när jag varit iväg så att maken kunnat jobba. 
Hon är GULD!!



Sedan gjordes ett kort till förmån för sjuka barns "Min stora dag"


Nu sitter vi och pysslar och i morgon ska jag visa vad jag gjort.

Nu ska jag fortsätta pyssla innan det blir dags att ta John Blund i hand. 

See ya!!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin tändsticksask !! Vad glad mamma ska bli att få den . Fortsätter ni verkligen att scrappa ??? Man brukar vara rätt så mör efter sådana träffar. Ha det gott där borta i väster. Kram till er båda !! // Eva

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint o vad din mamma ska bli glad .
    och vilken härlig helg ni haft.
    god tur...
    m.v.h. Britta

    SvaraRadera