Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 31 mars 2011

Gud vad jag är ynklig och gnällig

Jag har nämligen fått influensan och är så jäkla sjuk.

39 graders feber,fruktansvärd huvud och kropps värk,en hosta som inte är av denna värld håller mig i sängen. 
Hoppas det vänder snart för nu har jag varit totalt sängliggande i 3 dagar.

Det är tur jag inte har influensan så ofta. Det är sisådär 10 år sedan sist.
Så jag antar att det var min "tur".

Och aldrig vill man väl så mycket som när man ligger där i feber töcknet.
Tom.städa känns väldigt lockande.

Nu börjar jag frysa och det är dags för en ny pilla och jag ska göra mig en kopp varmt honungs te. 
Ha det bra där ute!



3 kommentarer:

  1. huva, så eländig du ser ut..
    tror nästan det är dags för återupplivning där =)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj !!! Vad synd om dig !! Hoppas du piggnar till snart igen !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Uschligt sån där skit...och så många det är nu som ligger i den där influensan!
    Hoppas du kryar på dej fort, så du snart blir pigg igen!

    Kram!

    SvaraRadera