Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 5 mars 2011

Har nyss vaknat......................

............................ i en super skön hotell säng på Scandic Klarälven. 

Snart är det dags att fixa till sig och äta en god hotell frukost. 

Sedan bär det av till Karolinen och scrapeventet och mässan :) 
Jag är så pyssel och shopping sugen så det är inte klokt.
Det här kommer att bli dyrt :) 

Men what a hell,jag lever bara en gång!!

Schema för helgen:

Lördag
09.00 - Vi öppnar upp rummen så att ni kan komma i ordning
09.40 - Samling i föreläsningssalen (ligger bredvid träffrummen)
10.00 - Mässan öppnar
16.30 - Sista inlämning för utmaningarna som ni får på plats
17.30 - Sista rösten är lagd
19.30 - Samling i föreläsningssalen
20.00 - Mat
21.00 - Underhållning
22.00 - Midnattsscrap

Söndag
09.00 - Träffen kör igång och dagens utmaningar väntar på er
10.00 - Mässan öppnar
14.00 - Sista inlämning för dagens utmaningar
14.30 - Sista rösten är lagd
14.40 - Samling i föreläsningssalen
15.00 - Träffen och mässan stänger

Meny

Lördag: Sotad lax, bulgurwok, citronyoghurt eller sallad (Tre val: kyckling, ost/skinka, räk)
Söndag: Kycklingfilé, potatissallad, chilicremé

Fika vid rummen båda dagarna. 
På middagen serveras det en smaskig buffé. 

Det schemat ser inte så tokigt ut va?? Det kan man lätt stå ut med. :P


3 kommentarer:

  1. Där sitter ni o glufsar i er hotellfrukost,=) o här sitter BertaStina o tuggar havregrynsgröt.. o gör sig redo för lilla vasaloppet o födelsedagskalas..
    Havregrynsgröt ÄR inte gott.. blää =)
    men gör ett försök för att se om lilla maggen tycker det är bättre än te o mackor.
    Ha en jättebra dag.. Hälsa dom andra brudarna.
    Scrappa lugnt..

    SvaraRadera
  2. Oj hur ska ni orka detta schema ??!!! JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR !!!!!!! Vilken god mat dessutom . Jag dreglar som inte ätit redigt på många dagar. Triss i kramar till er från Eva

    SvaraRadera
  3. Skulle vara spännande att åka iväg på en så'n där mässa någon gång :-)
    Får bli ett annat år. Bara dra lite i mig och hoppas på att jag inte jobbar ;-)

    SvaraRadera