Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 3 mars 2011

Veckolayout för v.9

Denna veckan har mycket kretsat kring min resa till Karlstad och Scrapmässan. Många frågetecken om hur jag ska få med mig all packning. 

Så det fick bli temat på min vecka.


En väska med det nödvändiga till mig och två scrap väskor. 1 stor och en lite mindre.
Och min nyinköpta bagagekärra för att spänna fast allt på. 

Så jag blir väl lastad när jag i morgon bitti går ombord på tåget norrut. 

Jag, J och hennes dotter ska dela ett trippel rum på Scandic hotell i Karlstad. 

Vi har bokat en natt extra så vi är på plats när mässan och scrapeventet börjar på lördag morgon.

På fredagen ska vi avnjuta karbad (bokade ett rum med badkar)med härliga kulor att strö i vattnet. 

En bra och väldoftande body scrub. Och så ett glas vin till det.

Det blir middag på hotellet på kvällen. Och sedan slappa till let´s dans. :) 

Detta kommer att bli en kul och hektisk helg. Tiden kan inte gå fort nog nu :P 

Ha det bra därute! För det tänker jag ha :)



4 kommentarer:

  1. Gu´ vad underbart det låter !!! Kommer att skicka enochannan tanke till er . Kram Eva

    SvaraRadera
  2. När jag handlar hÄnglar på E-bay går jag in via hÄnglarbloggens länk, då kommer man direkt till Maries auktioner.
    http://hanglar.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart Sickan:)
    Hoppas verkligen ni får en trevlig och innehållsrik helg i Karlstad .. det är väl där Monica oxså bor. Kanske ni stöter på henne.

    Karbad.. inte helt fel:)

    bakelsen finns inte på Axelssons condis den här gången, utan på Duvanders, du vet Domus har ju oxså deras delikatesser:)
    Kram o ha de så himla härligt nu och hoppas du slipper din huvudvärk när ni är Over there:)

    SvaraRadera
  4. Så snygg layout! Och nu blir jag liiiite avundsjuk, ska ju inte till Karlstad jag inte! Men hoppas att de ordnar en träff till hösten sen, den får jag ju inte bara missa! Ha det supertrevligt! Skönt med lite miniscrapsemester!
    Och mitt minialbum, jag svarade i inlägget men jag svarar här också; Jag har albumblad emellan faktiskt för att göra det lite stadigare! Hoppas du hänger på utmaningen!
    Kramar!

    SvaraRadera