Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 21 mars 2011

Det ser ut att bli en skön dag idag.

Solen håller på att gå upp och jag hoppas på en lika skön dag idag som i går. Då kunde jag sitta och sola.

Det var såååå skönt. Jag törstar efter sol och värme nu. Så en siesta i solen blir det absolut idag.

Jag ska även pyssla............................ jag har gjort ett minialbum som jag håller på att "fixa" till. Det är skitkul :) 

Senare i eftermiddag ska jag följa med lilla A till läkaren,så det blir en dag med fullt upp. 

Men nu närmast ska jag skicka sonen till skolan och sedan ska jag till gymet. 

Hoppas ni oxå får en solig och fin dag!

Måste förresten visa valpen som mellan A var och hämtade igår.

Här är lilla Pontus:

 Och han är en liten Pomeranian pojke som endast väger några hekto och är 10 veckor gammal.



3 kommentarer:

  1. Åååå så underbar han är!

    SvaraRadera
  2. Ovanlig färg på voffsingen..eller?

    Här är det dessvärre mulet idag, men helgen har ju varit underbar.
    Hoppas det gick bra på gymmet.

    Ha en skön dag, kramen Ninni

    SvaraRadera
  3. Vilken liten söting !! Bara några hekto ....ojoj. Nå´t annat än vår Ajax.Ha en bra måndag ! Kram Eva

    SvaraRadera