Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 25 mars 2011

Det är paus i .......................

........................ Let´s dance och jag passar på att blogga lite. By the way så tror jag Frank vinner :) 

Dagen idag har varit en bra dag. Allt faller på plats och rullar på i sina vanliga spår.

Jag har bokat camping inför påsken valet föll på Dragsö en ö i Blekinge skärgården.
Det ska bli kul att komma ut med vagnen igen efter en låååång jäkla vinter. Läääängtar...................

Var hos läkaren idag och nu blir det hårda "tag" för att försöka få bukt med "hyddan".

Ännu mer träning helst 2 ggr om dagen och mindre mat och stöttning av en medicin är "receptet".
Hjälper inte detta så kan det bli aktuellt med en  Gastric By Pass.

Men jag ska ge järnet för att det ska undvikas. Så redan i morgon bitti är det dags för spinning. 
Sedan är det "bara" att bita sig fast och köra på för fullt. 

Jag är jäkligt taggad och hoppas verkligen att det kommer att lyckas. Men det SKA jag bara.................:)

Nu ska jag fortsätta att kolla på finalen och sedan blir det en bra bok innan jag slår ihop "locken".



2 kommentarer:

  1. Inget Let's Dance för min del...
    Jag har hamnat i pysselhörnan istället med min allra första flasktag och invigning av ny stämpel från Phunnyface bl a.

    SvaraRadera
  2. Lycka till sickan..

    Tänk om en annan kunde hitta en sån motivation oxå =)
    men här äts det kakor så det står härliga till.. usch mej..

    SvaraRadera