Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 19 mars 2011

Stämpla landskap och distress målning................

Nu har jag testat att stämpla med mina stampscape stämplar och målat det med distresser.

Det var svårt (men kul)att både stämpla det och sedan måla det med en sudd och stämpeldynor. 

Men nu har jag iallafall börjat att öva mig. Detta måste vara något man kan lära sig och bli bättre på. 

Min premiär bild som ska föreställa ett landskap i mörker blev så här:

 Nu ska jag dricka te och äta en macka. :)

 

6 kommentarer:

  1. Men vilken fin bild du skapat..hur har du kunnat fixa det..sååå bra.
    ha en trevlig helg
    kram Britta

    SvaraRadera
  2. Shiiiit, shit, shit så snyggt!!!!! IMPONERAD!!!!!!!!!!!!

    Vill åxå!!
    Kramis!! Jenny

    SvaraRadera
  3. Urtjusigt !!!Gu´ vad duktig du är !!!!Kram Eva

    SvaraRadera
  4. WOW vilket fint kort, och vilket jobb du lagt ner.

    SvaraRadera
  5. WOWZA... så himla snygt... LÄÄÄR MIG HUR MAN GÖÖÖÖR... *ler*

    SvaraRadera
  6. Så otroligt läcker bild!
    De där stämplarna gör bra mycket bättre nytta hos dig än vad de gjorde här ;)

    SvaraRadera