Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 2 april 2011

Har varit uppe innan fan fått på skorna idag.

Hostan har nästan tagit knäcken på mig och maken kan jag tänka mig.Så vid 2.30 avlägsnade jag från sovrummet. 

När man ändrar läge i sängen så lossnar det alltid slem och man måste hosta. Och hostat har jag gjort så jag är sårig i halsen.

Men hur jag än hostar så är det nåt som sitter och väser och bubblar långt ner i luftrören. :(
Men febern är lägre idag,man får vara glad åt det lilla :P 

Vi får väl se vad denna dagen har att erbjuda. Kanske kan jag orka pyssla något idag. 

Men om jag blir för matt och konstig så blir det soffan med en bra bok istället. Sova lär jag oxå göra idag.
Kl. var ju bara 3 när jag hostade så jag var tvungen att stiga upp.

Nu ska jag se om jag kan lägga mig ner igen utan att få andnöd och host attacker. 

Jag har varit dålig på att besöka er dessa dagar. 
Men snart så........... Ha det bäst där ute så länge!

1 kommentar:

  1. Usch så jobbigt det låter.. inte roligt med sån där hosta.. =(
    hoppas du piggnar på dig snart.

    SvaraRadera