Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 12 april 2011

Fick en award................

..............................av Evas pysselsida.

Tack så mycket snälla Eva!

Då ska jag nu berätta 8 saker om mig själv:
  1. Jag är envis - jävligt envis
  2. När jag mår bra älskar jag att pyssla och dona med allt möjligt. Allt från bakning,matlagning,virka,sticka,scrappa,fotografera osv.
  3. Är en vår och sommar människa - försöker bara överleva vintern,typ.
  4. Har blivit husvagns människa och älskar det. :)
  5. Jag är ganska humoristisk och både bjuder på och driver med mig själv.
  6. Jag är mån om att alla i min omgivning har det bra!
  7. Jag har börjat träna på gym och jag mår mycket bättre i kropp och knopp av det. 
  8. Drar mig undan när jag mår dåligt och känner mig värdelös.
Det var lite om mig...........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Nu är det väl meningen att jag ska ge detta vidare till 8 personer. Men jag vet inte vilka 8 jag ska välja. Så jag ger den till ALLA som läser här och vill ha den.

Så var så goda - help yourself :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Fick kul paket på posten idag oxå..................dies till min Sizzix maskin. Gud vad jag längtar till lördag då jag ska få testa den.

På lördag kommer Sofi hit och vi ska pyssla dagen lång. :) Det ska bli kul med lite sällskap vid pysselbordet som omväxling. 


Nu ska jag läsa lite av tidningsbunten jag köpte på mig idag när jag var i en välsorterad affär :

Ha en skön kväll! BYE!

1 kommentar:

  1. Trevligt att läsa om dig . Jag tror att vi är många här bland bloggarna som känner igen oss i en del egenskaper hos varandra. Ha en ritkigt trevlig påsk !! Kram Eva

    SvaraRadera