Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 26 april 2011

Jag har inte varit så aktiv.................

................ på bloggen eller med pyssel den senaste tiden.
Dels beror det på att vi var iväg hela påsk helgen och sedan så håller jag på att organisera bland alla mina pyssel saker.

Märka upp saker,fixa smarta förvaringar och det tar en evig tid har jag märkt. 

Fattar inte hur jag lyckats samla på mig så mycket redan. (jo,det gör jag om jag kollar mitt bank konto,men det förtränger jag :P )

Men ordning är ett måste så man vet vad man har,annars ligger en massa saker och blir bortglömda.

Och jag ska fixa mig ett eget pysselrum. Sonen ska flytta ner i ett rum i källaren och jag ska måla och fixa i hans gamla så jag har ett alldeles EGET rum att ha mina saker i.

Just nu har jag ju ockuperat uterummet och det vill man ju använda till annat nu när våren gör entré.

Så under tiden detta pågår blir det lite si och så med uppdateringar. Men jag kommer tillbaka med full kraft så fort allt är färdigt.
Ha det bra därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar