Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 30 april 2011

Tävlingsdags hos Pojjo!

Jag ska vara med i en tävling hos Pojjo

Hon firar ett år på bloggen och 50.000 besökare. Och till ena delen i tävlingen skulle man göra  ett staffli kort.
Och det har jag gjort nu.
Det blev ett konfirmationskort. Och det ser ut så här :

Från sidan (ursäkta den lite suddiga bilden)


Framifrån

"Bottnen"(förlåt "gulsticket" i 2 av bilderna,hur jag än gjorde så blev det inte bra)


Så då har jag gjort mitt för tävlingen. Ha en skön valborg därute!

3 kommentarer:

  1. Vilket super fint stafli kort du har gjort :D
    tack för du är med och tävlar hos mig :D

    SvaraRadera
  2. Jätte fint ..tack för ett bra tips
    B-M

    SvaraRadera
  3. Jättefint staflikort! Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera