Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 4 april 2011

Kort för en kille

I går kväll satte jag mig och försökte pyssla. Och tillslut så kom jag igång. :) 

Det blev ett grattis kort till en kille. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var en seglivad influensa jag har.
Febern är borta nu men mattheten och den förbannade hostan sitter där den sitter. 
Jag är alldeles sårig i hals och luftvägar efter allt hostande. Och det gör hemsk ont i revbenen. :(

Nej nu får det vara slutgnällt. Jag måste upp till affären och handla lite. Sedan ska jag vika tvätt. 

Och resten av dagen kommer att bestå av läsning,sova och pyssla. Allt beroende hur jag mår.............

4 kommentarer:

  1. Fy farao för sån där hosta =(
    SÅÅ drygt..
    Hoppas du snart får känna dig lite piggare

    SvaraRadera
  2. Och drick massor!! Med honung och citron i!

    Kortet blev jättefint. Blomman där längst bak (i tyll?) är det Prima´s eller?
    Gillade färgerna på detta...

    Kryapådejkramar!
    Jenny

    SvaraRadera
  3. Jätte fint kort ..
    har vi samma hosta
    vi krya snart på oss
    kram
    B-M

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du för äpplehjärtat. Jättegulligt av dig !!! Har precis klivit ur sängen, snörvel host host. Ja just det med en rejäl förkylning. Det hjälper inte att äta gojibär tydligen !!! Lämnade London igår efter ett par trevliga dagar där. Nu ska jag ta igen bloggandet och det blir ju lite att läsa . KRAM och tack än en gång !!! Eva

    SvaraRadera