Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 8 april 2011

Är fortfarande......................

........................ inte helt frisk.
Jag har ingen röst och hostan är överjävlig.

Men jag har iallafall orkat pyssla lite idag. :)
Det blev 2 grattis kort gjorda.



Sen har jag gjort lite "vanvetts" affärer. Jag har beställt en Sizzix maskin och lite olika tillbehör till den.
Det ska bli så spännande att testa den. :) Men det dröjer till nästa helg innan dess.Den som väntar på något gott...................... :P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Just nu så skiner solen ute och det är riktigt varmt ute. Men ack så jävla blåsigt.

Det ska bli soligt och fint i helgen så jag hoppas rösten och orken återkommer snart så jag kan fixa lite i trädgården.
Det är en aning efterhängset det här skitet. Nu ska jag göra lite te och spela lite cubis.

1 kommentar:

  1. Här är också för jä.....lig hosta. Fick gå upp i natt och dricka te med honung i. Det var bra. Sov sen. Dina kort var jättefina.Jaja ...storköp får man för sig ibland. Mitt senaste storköp var en DoubleDo XL och den vill jag inte vara utan nu. Ha en skön helg. Kram Eva

    SvaraRadera