Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 20 april 2011

Glad påsk!!

I eftermiddag drar vi husvagnen till Blekinge skärgård för att ladda batterierna där hela helgen lång :)

Jag tycker det ska bli så skönt att komma iväg och slappa.
OCH att inte maken kan vara på språng överallt hela tiden :P 

Jag har lite kvar att fixa i vagnen och lite matshopping. Det ska jag fixa nu på förmiddagen. 
Sen är det bara cyklarna som ska upp på biltaket,and off we go! Det ska bli perfekt att ha cyklarna med så man kan ta sig runt lite.

Man kommer ju lite längre iväg än med apostlahästarna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag ska även försöka hinna organisera lite bland alla mina nya scrapsaker.

  Ska stämpla upp stämpelmotivet på papper och laminera det och sedan fäster stämplarna där perfekt. 

Fick även en massa papper i går som jag ska känna och titta lite på. :)

Jag ska kolla in en färg som jag ska ha i mitt pysselrum. Nu finns det ett tomt rum som jag ska ha till det tills vi ska göra om i köket.För då ska väggen väck. 

Men det blir inte ännu på ett tag. Tänk ett helt stort rum som är bara mitt :) Där allt kan vara framme. 

Mina pysselsaker,symaskin,dator osv,osv. Så får uterummet bli uterum igen nu lagom till sommar säsongen.

Nu får jag nog börja ta tag i sakerna här så jag slipper stressa. Ha en riktigt GLAD PÅSk där ute!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin header !!! Ha det nu riktigt skönt i Blekinge. Hoppas vädret blir fint. En riktigt glad påsk önskar Eva

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk o ha det så gott på turen.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har det underbart där vid havet.
    Pysselrum står högt på min önskelista.
    Glad Påsk vännen!

    SvaraRadera