Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 10 april 2011

Ett annorlunda kort,

I dag kände jag för en liten utmaning. Så jag letade upp ett kort jag skulle göra. Det var en del olika moment som skulle göras för att allt skulle "falla" på plats.

Så till sist var det då färdigt:

Detta är då framsidan. Mittendelen där bilden och dekorationerna är sitter bara ihop i överdelen. Så man kan lyfta på den och då kommer man till


denna. Det är baksidan på den dekorerade framsidan.

Tittar man sedan ner så är där oxå dekorerat.


Hoppas ni fattade nåt av min förklaring??


Nu ska jag äta lite fläskpannkaka. Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. vad häftigt =)
    o snyggt

    SvaraRadera
  2. Fiffigt kort !!! Gåvor och gengåvor min vän......ta en sväng in till mig !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Kanonfint kort, underbara färger och upplägget är kanon! Sååå fint med spetskanterna.

    SvaraRadera