Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 4 januari 2011

Shopping

Idag ska jag till K-town och köpa nya träningskläder för mina presentkort jag fick i julklapp. :) 
Hoppas jag hittar nåt riktigt snyggt. :P Är man fåfäng eller :P 

Ska en snabbis inom Claes Ohlsson och köpa nya hörsnäckor till min MP3 spelare. Jag fattar inte varför mina inte håller längre än dom gör?? Har testat både dyra sorter och billiga.

Efter detta så är förmiddagen slut.
Och jag hoppas min huvudvärk håller sig borta idag så jag kan träna ikväll. 

Fick en kallelse till operation i går. 
Så den 20 denna månaden är det dags igen. :( Men måste man så måste man!

I eftermiddag ska jag fortsätta med min 2011 layout. 
Det finns en utmaning på Svensk scrappbooking.
Januaris månad ska handla om vad man har för förväntningar på 2011.

Gud vad jag längtar efter vår och sommar!


1 kommentar:

  1. Jag och Dotera ska också pyssla i dag, så vi hänger på den utmaningen!!!
    Så känns det ju nästan som om vi pysslar tillsammans!

    Kram, Jenny och Sandy

    SvaraRadera