Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 5 januari 2011

Ny dag -nya möjligheter

Idag ska jag börja dagen med ett 1 timmes spinning + styrkepass.

Jag borde städa idag men jag har bestämt mig för att vänta till helgen när maken är hemma och kan hjälpa till.För DÅ ska julen UT! 

Så det blir en hel del pyssel och datortid idag :P 

Jag ska göra ett par kort utan grattis eller liknande på,som man kan använda när andan att skicka ett kort till nån kommer på. :)

Jag ska kolla på stämplar.........jag har inga stämplar med pojkar på.
Det hade jag behövt känner jag. Så jag ska se om jag hittar nåt kul att beställa. 

Nu ska jag göra mig klar för träning. See ya!

2 kommentarer:

  1. Ta det vackert med spinnigen...det finns lättare sätt att ta livet av sig*haha*...jag nöjer mig med en långpromenad med hunden...Bambi som är en blandning av showshow och newfoundland och gärna går hur långt som helst.
    Fy17..nu är det nåt klurigt igen med bloggen....nu har jag tappat bort räkneverket...varför ? tycker inte om när det krånglar eftersom jag är datanovis.
    Jag tycker också det är svårt att hitta lämpliga motiv till killar eller män..inte alla gillar åka bräda eller mc
    Ha en bra dag// Inga

    SvaraRadera
  2. Till viss del har jag förlikat mig med sjukdomen men visst är det svårt ibland.
    Jag vet ju att jag bara blir sämre och sämre men det går inte så fort så jag hinner vänja mig lite efter som.
    Det finns inget jag kan göra åt det mer än det jag gör så det är bara att acceptera läget och göra det bästa av det.
    Idag ska jag stämpla upp lite motiv åt dig och då tar jag lite grabbar också.
    Ha en mysig pysseldag vännen det ska jag ha!
    Kram

    SvaraRadera