Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 2 januari 2011

Jag som skulle så mycket

Jag hade stora planer i morse.

Jag skulle testa att göra ett kort med en annorlunda VIKNING.

Vikningen var inga större problem MEN  däremot alla jävla trekanter man skulle göra i olika storlekar fick mig att ge upp.

Måtten var i tum och hur fan jag än gjorde så blev det inte bra.

Jag "övade" på "test papper" för jag ville inte göra slut på de fina innan jag kunde göra rätt. 
Nu får det "vila" några dagar sedan ger jag mig på trianglarna igen. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Annars idag så mår jag ganska tjyvens. Andra dagen utan cola light och jag får sån abstinens när jag slutar.

Det kommer att kännas 3-4 dagar till. Jag har ju varit storkonsument och druckit minst 2 liter om dagen. Man kan ju undra vad det är i som man mår så kasst av när man slutar.

För att det skulle vara bara koffeinet tror jag inte på.Jag har tagit koffein tabletter för att lindra just det. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag var lite shopping sugen idag och tänkte beställa lite blommor,blad och annan fägring till scrappingen.

Men det var så utplockat och slutsålt på hur mycket som helst så jag tappade lusten.Så det får vara till en annan gång.

Nu ska jag sätta mig och göra lite "kring arbete" vid pyssel bordet. Stämpla upp lite bilder,sortera och organisera.

Det är nog vad jag orkar ta tag i idag.

1 kommentar:

  1. Det där sista är precis vad jag också borde göra. Men när jag sätter mig vid datorn blir jag lätt sittande här....lääänge. Jodå jag bor strax norr om Kalmar . Och du ? Jag förstår att du också finns på östra sidan.
    Nä nu tar jag dig på orden...upp till scraprummet och gör något !!!
    Ha det gott // Eva

    SvaraRadera