Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 7 januari 2011

Jag är helt jävla dagvill

Fick för mig att det var söndag idag.Och så är det bara fredag! 

Måste varit ett önsketänkande från min sida att det skulle vara skola och jobb som vanligt i morgon.
Det känns som om det BORDE vara det.
Jag blir snart galen på alla som går här och skrotar och gnäller.

Nu på morgonen har jag kastat ut julen med allt vad det innebär. Så nu har jag satt maken på att storstäda dass och dammsuga golven. Nån jävla rättvisa får det vara. 

Resten av dagen ska jag koppla av med lite av varje. 

Läsa lite i min bok,pyssla och så en del dator.

Men det blir ett litet brejk runt 13 snåret för då ska vi till svärisarna och äta våfflor.

Nu ska jag gå en bloggrunda och sedan ska jag se om jag hittar nån trevlig inspiration till ett par kort.
See ya!

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Ja, visst blir man dagvill!! Men jag kom iallafall på ganska tidigt i morse att det krävdes ett par timmars arbete för min del denna dag - så nu är det fixat. Skönt!! :-)

    Städa bort julen väntar jag nog med tills efter helgen - nu vill jag bara slöa och slappa i några dar! :-D

    SvaraRadera