Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 27 januari 2011

Oj vad jag har handlat......................

Nu när alla rea mail dimper ner i mailkorgen blir man ju så sugen att shoppa.
Och jag har släppt efter för den lusten.

Jag har massor av paket att vänta på nu, skitkul. 
Men plånboken kvider :P 

Jag vill inte ens räkna ihop för hur mycket jag har handlat för sedan jag började scrappa i oktober.
Men det är ju så kul och man vill ju ha lite saker annars är det inte kul. 

Nu ska jag sätta mig och pyssla lite och se om "flowet" infinner sig!

2 kommentarer:

  1. Ahhhhhhhhh!!! Vad är det för "virus" vi fått i dag?????

    Jag shoppade loss som attan både på Panduro hobby och Creativica i dag....och så på Country Scrap härom dagen....

    Fyyyy, att drabbas av sånt här va??
    (men roligt är det!)

    Fast nu kvider minsann min plånbok också!
    Jaja....det blir vatten å bröd resten av månaden...shit happens!

    Kram på dej galenpanna!
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Ja jisses vilken köpfest jag har ägnat mig åt. :)
    Det blir till jaga extra priser på mat denna månaden. Nej, riktigt så illa är det inte men jag får hålla i resten av kulorna denna månaden.

    Det är ju så svårt att motstå alla dessa rea priser med så mycket vill ha saker. :P

    SvaraRadera