Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 24 januari 2011

Det blev lite shopping idag oxå.

Jag som inte skulle beställa mer nu...............
Men vad fan man lever bara en gång och då måste man väl få ha lite kul. Eller??!! 

Iallfall så blev det Panduro som fick äran denna gången.

Brukar sällan handla där för dom är så dyra. 

Men jag har länge letat efter en manick som man kan sätta i eyelets med. Och det hittade jag där. 

Sedan blev det ett par olika sorters brads,eyelets och säkerhets nålar i olika metall färger. 
Det var ju inte så mycket eller hur?? 

Värre var det igår när jag shoppade både på sykompaniet och Countryscrap 

Men det är en annan historia :) 

Jag förhandsbokade mig även till detta event som går av stapeln i september även det på  Countryscrap

Undrar vem det var som drog mig med i detta fördärv :P ??

1 kommentar:

  1. Hahahaha!!!!
    -"Ja, fy så bedrövligt, va?" *asgarv*

    Vilka "kompisar" Du håller Dej med!

    Stor kram från mej....bästis!!

    SvaraRadera