Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 1 januari 2011

Längtar till sommaren

Gud vad jag önskar att vi hade vår och sommar in på knuten nu. Men nu är vi iallfall på "rätt" sida nyår :) 

Trots att jag känner mig så slö så satte jag mig och pysslade lite. Och eftersom jag hade sommaren i huvudet så blev det ett somrigt kort. 

Jag som trodde jag inte skulle veta vad jag skulle göra för kort nu när det är "färdigt" med julkort :P 

Mitt somriga kort blev så här:


Nu ska jag fika med en lussekatt och sedan ska jag minsann lägga mig på soffan med min ljudbok i öronen. Om jag känner mig själv rätt så tar det inte många minuter innan jag somnat. :)

1 kommentar:

  1. Låter mysigt!
    Och vilket härligt kort med hopp om ljusare och varmare tider...(:
    Ska bli roligt att få följa dej och se vad kreativt Du tänker skapa nu när det väntas DIN årstid!
    Att du klarade av julkorten så galant är mer knepigt för mej att förstå! Hahaha....Du som inte ens gillar snö och kallt!?!?
    Good work!
    Kram och "natti" där i lurarna!
    Jenny

    SvaraRadera